הדרכות
-
חילקנו את ההדרכות לארבע מקטעים מהסיבה שבמערכת ישנם ארבעה חלקי תפעול עיקריים.
עבור כל אחד מהמקטעים יוצגו הדרכות עם צילומי מסך ודגשים על האיזורים החשובים אודותם ההדרכה מדברת.
מידע בסיסי
בתור משתמשים חדשים עלינו להכניס למערכת את המידע הבסיסי שעליו המערכת תתבסס בכלל המכירות שנקים בעתיד, המידע הזה חשוב...
א. בכדי להבטיח בניה נכונה של כל מכירה ומכירה. ב. בכדי שאח"כ נוכל לנתח בקלות את מצב המכירות שלנו.
המידע הבסיסי הזה מתחלק לחמישה חלקים (בסדר הבא - קטגוריות, ספקים, מוצרים, סניפים, תגיות)קטגוריות – תנו דעתכם לאיזה קטגוריות הכי נכון לחלק את המוצרים והשירותים שאתם מספקים ואז תוסיפו את הקטגוריות הללו.
ספקים – סכמו לעצמכם מי הם הספקים איתם אתם עובדים והוסיפו את שמותיהם באיזור הזה של הספקים. מעקב נכון אחר הספקים יאפשר לכם לנתר ולעקוב אחר מצב המלאי לפי כל ספק וספק ובכך תמונת המצב שלכם מול הספקים תהייה ברורה.
מוצרים – תוסיפו למערכת את כל המוצרים שלכם אתם יכולים להוסיף גם מוצרים שתמכרו בעתיד (המערכת עובדת בצורה כזו שבכל מכירה בוחרים אלו מוצירם יששתפו בה מתוך כלל המוצרים שבמערכת).
סניפים – במידה ויש לכם סניפים תוכלו להוסיף אותם באיזור זה.
תגיות – תפקיד התגיות לאפשר לנו לתייג לקוחות או הזמנות בתגית מסוימת להוספת תגיות כנסו לאיזור זה.
דוגמא: נניח ויש לנו לקוחות VIP ואנחנו רוצים לייצא דו"ח שיכיל את כל ההזמנות של הלקוחות הללו, אז ניצור תווית בשם "לקוחות "VIP" ונתייג את אותם לקוחות בתווית זו וע"י כך נוכל בהמשך לייצא דוחו"ת של כלל לקוחות ה- VIP שלנו. (אפשר ליצור תגיות עבור כמה איזורים במערכת)
הקמת מכירה
לאחר הוספת הנתונים, ניתן להקים מכירה, בהקמת מכירה יש כמה שלבים
א. בחירה של ההגדרות הרצויות.
ב. בחירת מוצרים שישתתפו במכירה (מתוך כלל המוצרים שבמערכת)
ג. התאמה של פרטי המוצרים למכירה. (המוצרים מתווספים עם הגדרות הברירת מחדל)
ד. הגדרה של מלאי למכירה (כמה חתיכות יש לנו מכל מוצר)
ה. הגדרת מלאי כללי עבור כמה מכירות. (כמה חתיכות יש לנו מכל מוצר בכלל המכירות)הגדרות - בחירת מוצרים - התאמת המוצרים - הגדרת מלאי - ניהול מחסנים.
תפעול מכירה
בחלק הזה נוכל להגדיר מספר פונקציות עבור תפעול המכירה...נציגי מכירות – אם ביקשתם שיהיה ניתן לבצע הזמנה גם דרך נציגי מכירות, באיזור זה תוכלו להגדיר מי יהיו הנציגים, לאיזה טלפון הם יקבלו את השיחות ומהם שעות המענה לכל נציג.
הוספת הזמנה חדשה - זהו האיזור בו הנציגים יוסיפו הזמנות.
רישום לקוח ל-CRM – נציג קיבל שיחה מלקוח חדש? כאן תוכלו לפתוח עבורו כרטיס לקוח.
הוספת משתמשים - נניח שיש לכם כמה מנהלים או אנשים שצריכים גישה לאתר, באיזור זה תוכלו לפתוח להם יוזרים.
שליחת הודעות – רוצים לזרז את הלקוחות לבצע הזמנה? רוצים להזכיר ללקוחות לסיים את ההזמנה? רוצים להודיע ללקוחות מתי תתקיים המכירה? באיזור זה תוכלו לשגר הודעות ללקוחות שלכם באופן פשוט ויעיל.
כרטיס הלקוח – בכרטיס הלקוח יש המון מידע ופונקציות שונות, באיזור זה תוכלו לצפות בסקירה אודות יכולות אלו.
סיום מכירה
בחלק זה תוכלו לבצע את הפעולות של סיום המכירה כמו צפייה בהזמנות, הנפקת דוחות, גביית תשלום או להנפיק זיכויים
צפייה בהזמנות – באיזור זה תוכלו לצפות בהזמנות שבוצעו במכירה.
ייצוא והדפסת דוחות – צריכים לייצא רשימה כלשהי לאחד העובדים? באיזור זה תוכלו לייצא ולהדפיס דוחות במגוון דרכים.
גביית תשלום בסיום המכירה – אם הגדרתם בהגדרות המכירה שהגבייה של ההזמנות תתבצע בסיום המכירה ולא מיד כשהלקוח מסיים את הזמנתואזי שבאיזור זה תוכלו לבצע את הגבייה לכלל ההזמנות או לחלקן.
הנפקת זיכויים – קרתה טעות? באיזור זה תוכלו לבצע החזר ללקוח או לכלל הלקוחות.
איתכם לכל אורך הדרך מהבייס ועד הסיילס
צוות NBS