תגיות
-
ניהול>תגיות>הוספת תגית
הדרכה
תפקיד התגיות לאפשר לנו לתייג איזורים במערכת לצורך סינון מידע לצורכי צפייה וייצאו
האיזורים במערכת שניתן לתייג אותם הינם - לקוחות, הזמנות, מוצרים, מכירות, סניפים ומספרי טלפון שבכרטיס הלקוח.ישנם שלושה סוגי תגיות
- תגית רגילה.
- תגית מושמעת (תגית רגילה המוגדרת כתגית להשמעה בטלפון והצמדתו ללקוח).
- תגית מושמעת לצורך סינון (תגית רגילה המוגדרת כתגית להשמעה בטלפון לצורך סינון בלבד).
"תגית רגילה" בתגית זו ניתן לתייג - לקוחות, הזמנות, מוצרים, סניפים, מכירות ומספרי טלפון שבכרטיס לקוח
אם ברצוננו לתייג לקוח כמשוייך לקופת חולים מסוימת או הזמנה כהזמנה הכוללת את המוצר הנסיוני שלנו
או אם ברצוננו לתייג מוצר כמוצר השייך למוצרים היקרים שבחברה או לחלופין לתייג סניף כסניף המשויך לעיר מסוימת או תיוג מכירה כמכירה השייכת לחודש מסוים או מספר טלפון כטלפון של הבעל בבית וכדו' נשתמש בתגית רגילה."תגית רגילה מושמעת" בתגית זו ניתן לתייג לקוחות בלבד.
תגית רגילה מושמעת מאפשרת ללקוח לבחור תגית דרך הטלפון לדוגמא לאיזה קופת חולים הלקוח משתייך."תגית רגילה מושמעת לצורך סינון" בתגית זו ניתן לתייג גם סניפים ולקוחות.
מטרת התגית הינה להגיע לתפריט הבחירה בטלפון בצורה נוחה וחלקה...
דוגמא בסניפים - נניח שיש לנו 100 סניפים על פני 10 ערים אזי שבמקום להשמיע ללקוח 100 סניפים ניצור 10 תגיות כאלו שכל אחת מהן כוללת 10 ערים.
דוגמא בלקוחות - נניח ואנו מעוניינים בנתון "מהו מקום הלימודים של הלקוח"
אזי שניצור שני תגיות הראשונה של תיכון והשניה של אוניברסיטה כך שנוכל להשמיע ללקוח את המוסדות לבחירה שתחת 'תיכון' ואת המוסדות לבחירה שתחת 'אוניברסיטה'.כאן תוכלו להוסיף את התגיות שלכם, בעת הוספת תגית תדרשו למלאות את הפרטים הבאים....
שם: שם התגית (יושמע בטלפון באופן רובוטי/קובץ שמע שניתן להעלות בעריכת פרטי התגית)
שייכות: עבור מה התגית - הזמנות/לקוחות/מוצרים/מכירה/סניפים/ילדים/טלפון
תגית מושמעת: האם להשמיע את התגית בטלפון (שייך רק בלקוחות).
תגית מושמעת לצורך סינון: האם להגדיר את התגית כתגית מושמעת לצורך סינון טלפוני (שייך רק בלקוחות/סניפים).
-1-