ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • פופולרי
    • משתמשים

    ניהול כרטיס הלקוח

    הדרכות
    1
    1
    44
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • S
      support ניהול נערך לאחרונה על ידי חזקי

      לקוחות>חיפוש לקוח

      הדרכה
      לכל לקוח יש כרטיס לקוח בו ניתן לצפות בכלל הפעולות של הלקוח
      להוסיף לערוך לצפות ולשנות פרטים אישיים והזמנות...

      בכרטיס הלקוח ישנם כמה איזורים...
      עריכה: איזור לעריכת פרטי הלקוח.
      הזמנות נוכחיות - איזור בו יופיעו כלל ההזמנות של הלקוח מהמכירות הפעילות ניתן לבחור באחת מההזמנות ולבצע עריכה ושינויים בהזמנה.
      מספרי טלפון: עריכה/הוספה ותיוג מספרי טלפון של הלקוח.
      הזמנות קודמות - איזור בו יופיעו כלל ההזמנות של הלקוח מהמכירות הקודמות.
      דפי הזמנה - איזור בו ניתן להדפיס את דפי ההזמנות של הלקוח
      זיכויים - צפייה והוספת זיכויים ללקוח (הזיכויים שיופיעו הינם זיכויים שהונפקו דרך כרטיס הלקוח או דרך הנפקת זיכויים).
      הוספת אמצעי תשלום - הוספת אמצעי תשלום לכרטיס הלקוח (יחסוך ללקוח הזנה של פרטי אשראי בעת ביצוע הזמנה).


      1
      שקופית27.PNG


      2
      שקופית34.PNG

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון