• פוסטים אחרונים
    • פופולרי
    • משתמשים
    • הרשמה
    • התחברות

    הוספת הזמנה חדשה ללקוח דרך האתר

    שופי | הדרכות
    1
    1
    122
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • S
      support
      נערך לאחרונה על ידי חסי

      לקוחות>חיפוש לקוח>הוספת הזמנה

      הדרכה

      לאחר שהגדרתם נציגים ואת שעות המענה לכל נציג ונציג, באיזור כאן תוכלו לבצע הזמנה ללקוחות, לצורך הוספת הזמנה יש לבחור את הלקוח הרצוי ולהקליק על הוספת הזמנה לאחמ"כ יש לבחור את המוצרים ובסיום להקליק על שמירה.

      לאחר ביצוע ההזמנה תוכלו לבצע את הפעולות הבאות...
      סטאטוס ההזמנה: לצפות ולשנות את סטאטוס ההזמנה. (לכל ההבדלים בין הסטאטוסים השונים הקלק כאן)
      עריכת הזמנה: לבצע שינויים בסל הקניות.
      עדכון משקלים: למלא את המשקל המדוייק במוצרים שקילים.
      הנחה: להוסיף הנחה להזמנה.
      מחיר עצמאי: לקבוע מחיר להזמנה ללא קשר לכמות ולמחיר של המוצרים בסל הקניות.
      קליטת תשלום: לגבות תשלום עבור ההזמנה, באם המכירה מוגדרת כגבייה בסוף ההזמנה אזי המערכת רק תשמור את פרטי האשראי.


      1
      שקופית29.PNG


      2
      שקופית30.PNG


      3
      שקופית31.PNG


      4
      שקופית32.PNG

      במידה ותרצו לגבות את ההזמנה ולהפוך את הסטטוס שלה למאושרת יש לבחור בכפתור "קליטת תשלום" ולבחור את סוג התשלום.
      c852689f-083f-401f-a8a8-b0e33ec43920-image.png

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון