• פוסטים אחרונים
    • פופולרי
    • משתמשים
    • הרשמה
    • התחברות

    היכרות עם מערכת שופי

    מכירת אירועים
    1
    1
    31
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ה
      הדרכת מערכות NBS
      נערך לאחרונה על ידי הדרכת מערכות NBS

      היכרות עם מערכת שופי

      מהי מערכת שופי ?
      שופי הינה מערכת מכירות חכמה לניהול ותפעול מכירות מוצרים/כרטיסים, המערכת משמשת גם כמערכת לרישום המונים לאירועים, הופעות, מוצרי מזון וכדומה, תשלום שכר לימוד, ועוד...
      ההגדרת מערכת המכירות מתבצעת באמצעות אתר ניהול מאובטח בו תוכלו להקים, להגדיר ולנהל את המכירה ו/או את הרישום שלכם.
      רישום וביצוע ההזמנות מתבצע באמצעות מענה קולי ממוחשב, באתר שופי, או באמצעות נציגי שרות מטעמכם.


      הגמישות שלנו
      בשופי פונקציות רבות ומתקדמות שמאפשרות התאמה מלאה לצרכים הספציפיים של כל מכירה ומכירה.
      בשופי תיהנו מממשק ידידותי ונוח בו תוכלו לנהל מעקב שוטף אחר ההזמנות, המלאי, המכירה, הלקוחות, הסחורה ועוד...
      בנוסף תהנו מממשק חכם ליצירת קשר עם לקוחותיכם בצורה קלה ויעילה.


      צד לקוח טלפוני

      כאשר הלקוח מחייג בפעם הראשונה לחנות הלקוח יעבור תהליך חד פעמי של הרשמה קצר

      • שם.
      • טלפון.
      • כתובת (אופציונלי).
      • מספרי זהות (אופציונלי).
      • כרטיס תושב (אופציונלי).

      ניתן להוסיף פרטים נוספים.


      לאחר סיום ההרשמה, וכן בחיוג חוזר למערכת
      הלקוח עבור לבחירת המוצרים לפי מק"ט / בחירת מוצר מתוך רשימה (תלוי בהגדרות המערכת)
      לאחר שבוחר את המוצרים הלקוח מועבר לתשלום באשראי, לאחמ"כ מקבל מספר אישור הזמנה איתו יוכל להיכנס לאירוע מלבד האפשרות להיכנס באמצעות כרטיס תושב.

      תמיד הלקוח יוכל להתקשר שוב למערכת ולשמוע את היסטוריית ההזמנות כולל מספרי האישור וכן לעבור לאיזור האישי הטלפוני.


      יחידות לצורך תהליך ההרשמה
      למה ?
      בכדי להקל על הלקוחות שלכם, תהליך ההרשמה מתבצע באמצעות זיהוי דיבור של המתקשר.
      מכיון שזיהוי הדיבור מתבצע באמצעות חברה חיצונית הדורשת על שירותיה תשלום, זיהוי הדיבור הינו בתשלום לפי כמות הנרשמים למערכת.
      לצורך כך ישנו מונה המודד את מספר הפעימות של זיהוי הדיבור (וכן את האורך שלהן).

      ולכן יש להטעין את המערכת ב'יחידות' לצורך זיהוי הדיבור.
      לצורך פעילות תקינה של המערכת חובה לדאוג שיהיה במערכת מספיק יחידות

      איך רוכשים יחידות?
      את היחידות רוכשים אצל שירות הלקוחות בטלפון 0722-777-222 או במייל :cs@nbs-app.net


      שימושים נוספים ביחידות
      שליחת מבזקים הודעות וקמפיינים

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון