פתיחת מכירה והגדרות המכירה
-
חיבור למערכת
יש להיכנס לאתר הניהול 'sales'
להכניס במקומות המיועדים את שם המשתמש והסיסמא שקיבלתם משירות הלקוחות וללחוץ על 'הכנס'.הקדמה
כמה נקודות על המדריך
א. בשפה שלנו כל אירוע הוא מוצר, ולכן כשנתייחס במדריך להוספת מוצר הכוונה להוספת אירוע למערכת.
ב. כשנתייחס לטלפון הכוונה למערכת המכירות הטלפונית, וכשנתייחס ל'שופי' הכוונה לאתר המכירות הדיגטלי.
פתיחת מכירה והגדרות המכירה
בלשונית ניהול > כרטיסייה: מכירות > יש ללחוץ על: 'פתיחת מכירה
את רוב הפרטים אנו נגדיר עבורכם, עליכם לבחור רק ב-
שם המכירה
-
תאריך פתיחת וסגירת אתר ניהול.
-
תאריך פתיחת וסגירת טלפון ושופי.
תאריך פתיחת וסגירת אתר ניהול
הכוונה ממתי ועד מתי המכירה תוצג כמכירה פתוחה באתר הניהול salse.
בדרך כלל נרשום כאן לתאריך פתיחה את התאריך העכשווי ולסגירה את התאריך שאחרי האירוע האחרון.
תאריך פתיחת וסגירת טלפון ושופי
הכוונה לזמן בו הלקוחות שלכם יוכלו להזמין באתר שופי ובמערכת הטלפונית.
כמובן בתוך טווח התאריכים שאתר הניהול פתוח
וכמובן לא לשכוח ללחוץ על 'שמירה'
לאחר שנלחץ על שמירה יופיע לנו מסך חדש הנקרא 'הגדרות מתקדמות', ועל כך בפוסט הבא בס"ד.
-
-
הגדרות מתקדמות
גם כאן את רוב ההגדרות אנו נגדיר עבורכם, במדריך נתייחס להגדרות שאתם צריכים לבחור מכיון שרק אתם יודעים מה תרצו להגדיר שם, ואולי גם אצלכם זה יהיה שונה ממכירה למכירה...
ההגדרות שתתבקשו להגדיר הם
- אופן ביצוע ההזמנה
- עמלת הזמנה (אם אתם מעוניינים בכך)
- מספר תשלומים (אם אתם רוצים לאפשר יותר מ תשלום אחד)
- זמן שמירת הזמנה (ברירת מחדל שעה)
- הערה להודעת מייל
- הערה כללית
- הערה לסגירת הזמנה
טלפון (IVR) > אופן ביצוע ההזמנה, יש לבחור ב 1 או 2 מאפשרויות המוצגות
הגדרה זו מגדירה את המערכת הטלפונית באיזה צורה ישמע הלקוח את המוצרים.
באם תבחרו יותר מאפשרות אחת יושמע ללקוח תפריט לדוגמא, לבחירת מוצר לפי מספר קטלוגי הקש 1 לשמיעת המוצרים לפי סדר הקש 2.האפשרויות הניתנות לבחירה הם:
1. לפי מוצר [הכוונה שהמערכת משמיעה מוצר אחרי מוצר ונותנת אפשרות להזמין או להמשיך למוצר הבא וכו']
2. מק"ט [בכדי להפעיל את האופציה של מק"ט [שהלקוח צריך להקיש את מספר המק"ט של המוצר אותו הוא רוצה להזמין] יש לסמן .
3. שמיעה ברצף [המערכת משמיעה תפריט למוצר X הקש 1 למוצר Y הקש 2 וכו].
בד"כ אפשרות זו מתאימה רק למי שאין לו הרבה פריטיםלתשומת לב: ניתן לבחור עד 2 אפשרויות בלבד.
המלצה מהניסיון שלנו: אם פרסמתם קודי אירועים תסמנו וי על אפשרויות 1-2, ואם לא פרסמתם קודי אירועים תבחרו בסעיף 1 בלבד.
תשלומים > עמלת הזמנה
אם ברצונכם שמלבד הסכום שצריך לשלם על כל פריט תהיה עמלת תשלום של סכום מסויים על כל הזמנה, יש ללחוץ על הריבוע שתחת אפשרות זו ולמלא את הסכום שאותו תרצו להוסיף [שימו לב לאחמ"כ יופיע ריבוע נוסף, אין ללחוץ עליו, הוא מיועד למי שרוצה עמלה לפי אחוזים מסכום הקניה]
תשלומים > מספר תשלומים
אם ברצונכם לאפשר יותר מתשלום אחד באשראי, ניתן ללחץ על הריבוע המתאים ולבחור במספר התשלומים שתרצו לאפשר.
אפשרויות > זמן שמירת הזמנה
לאחר שלקוח הזמין מוצר אם השיחה התנתקה מכל סיבה שהיא המוצר עדיין נשמר ללקוח במלאי, ולקוחות אחרים לא יוכלו להזמין אותו (אם המלאי בדיוק יגמר) עד לזמן שתגדירו
אפשרויות > שמירת בקשות למוצרים
ניתן לשמור דו"ח על לקוחות שחיפשו מוצר מסויים לאחר שהמוצר אזל מהמלאי.
השמירה אפקטיבית במכירה לפי מק"ט, בשופי רואים מבחוץ שמוצר אזל וכן במעבר מוצר אחרי מוצר יושמעו רק מוצרי םשיש מהם מלאי.
מייל > הערה להודעות מייל
לקוחות שהזמינו דרך אתר שופי או לקוחות שמעודכן עבורם מייל במערכת, יקבלו מייל על כל הזמנה כאן תוכלו להוסיף טקסט שיתווסף למייל שלכם כדוגמת תודה שקניתם אצלינו או כל הודעה אחרת מטעמכם.
שופי > הערה כללית
כאן ניתן לרשום הערה שתוצג מיד עם כניסת המזמינים לאתר המכירות שופי.
שופי > הערה לסגירת הזמנה
כאן ניתן לרשום הערת שתוצג למשתמש לפני התשלום.גם כאן צריך לזכור ללחוץ של 'שמירה'.
כעת נשאר לנו רק להגדר את המוצרים ולקשר אותם למכירה ועל כך במדריך הבא אי"ה