הוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות
- 
					
					
					
					
  הוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות הוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות
 לתשומת ליבכם, כחלק מהשינויים והשיפורים בתקופה האחרונה – אנו שמחים לעדכן על הוזלה משמעותית במיוחד בעלות הפעלת הקמפיינים הקוליים, 
 כאשר ההוזלה חלה אך ורק בהפעלת הקמפיין באחת מהדרכים הבאות:- דרך אתר הניהול בלחיצה על כפתור "הפעל קמפיין קולי".
- דרך שלוחת ניהול קמפיין בטלפון.
- באמצעות פקודת RunCampaignב־API.
 
  מה היה עד היום? מה היה עד היום?
 על כל שליחת קמפיין קולי – חויבתם יחידה אחת לכל נמען עבור הודעה של עד דקה,
 וכל דקה נוספת חויבה בעלות של יחידה נוספת.
 לדוגמה: הודעת קמפיין באורך 5 דקות – עלתה 5 יחידות לכל נמען. מה קורה מהיום? מה קורה מהיום?
 הפעלת קמפיין באחת מהדרכים שצוינו – תעלה מקסימום שתי יחידות לכל נמען,
 ללא קשר לאורך ההודעה.
 גם אם ההודעה באורך שעה – העלות לא תעלה על שתי יחידות בלבד לכל נמען.
  חשוב לדעת: חשוב לדעת:
 העלות המוזלת חלה בכל סוגי הקמפיינים הקוליים, כולל:- השמעת הודעה בלבד.
- השמעה חוזרת של ההודעה בהקשה על 1 ואישור קבלת ההודעה בהקשה על 7.
- שליחת הודעה בדוא"ל בהקשה על 1 ואישור קבלת ההודעה בהקשה על 7.
- השארת הודעה בתא קולי בהקשה על 1.
- ניתוב שיחה לכל יעד רגיל בישראל (נייד או נייח) כולל מערכות בחברת מבזק NBS בהקשה על 1.
- קמפיין פתוח (הגדרת סוג קמפיין זה, מתבצעת ע"י נציג שירות בתשלום נוסף).
 
  המשמעות עבורכם: חיסכון ניכר בעלויות, עם אפשרות לשלוח הודעות ארוכות ומפורטות – במחיר קבוע ונמוך במיוחד. המשמעות עבורכם: חיסכון ניכר בעלויות, עם אפשרות לשלוח הודעות ארוכות ומפורטות – במחיר קבוע ונמוך במיוחד.
