ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • פופולרי
    • משתמשים

    אודות

    אודות
    1
    1
    194
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • S
      support ניהול נערך לאחרונה על ידי חזקי

      IVR
      הינה מערכת טלפונית התומכת בהשמעת תכנים, ביצוע סקרים, ניתוב שיחות, ניהול שיחות וועידה, שיגור הודעות, ביצוע מכירות, סליקת אשראי, קבלת נתונים, שליחה וקבלת פקסים ועוד...
      המערכת פועלת ע"ג ממשק ייחודי המאפשר הגדרה ושינויים במבנה הקו בצורה עצמאית וכן הנפקה וצפייה בדוחות וסטטיסטיקה, ניהול המאזינים ועוד ....
      המערכת תומכת באופן מלא ב- API להסתנכרנות קלה ויעילה עם כל סוגי בסיסי הנתונים

      פאנל הניהול
      הינו הממשק דרכו ננהל את המערכת
      החל מניהול תוכן וסיסמאות דרך יצירה/שינוי שלוחות, שיגור הודעות, הנפקת דוחות ומחיקה העתקה והעברת תוכן משלוחה לשלוחה.
      כניסה ראשונית למערכת
      הינה בכתובת: https://call2all.co.il/
      קווים בשרת פרייבט: https://private.call2all.co.il/
      (יש להקיש מספר מערכת וסיסמה)

      1. הגדרות משתמש - הכנסת פרטי המשתמש וכתובת מילל שתזוהה עם המערכת.
      2. מערכת תוכן - ניהול התוכן וההגדרות והורדת
      3. יחידות - צפייה בדוחות לאחר שיגור מבזקים.
      4. שיחות נכנסות - צפייה בסטטיסטיקות ושיחות נכנסות אונליין.
      5. שיגור הודעות - ניהול רשימות תפוצה ושליחת הודעות קוליות/סמס.

      מסך הבית.PNG

      Screenshot_3.png

      פורום2.png

      Screenshot_2.png

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון