הקמה והגדרות
-
ניהול>מכירה>פתיחת מכירה
הדרכה
לאחר שהוספתם את המידע הבסיסי תוכלו להקים מכירה
בהקמת מכירה יש חמש שלבים בשלב הזה שהוא השלב הראשון תדרשו לבחור את ההגדרות המתאימות לכם.ההגדרות שאפשר לבחור הינן...
שם: שם המכירה שם זה יושמע בטלפון באופן רובוטי לחלופין ניתן להעלות קובץ שמע עם שם המכירה.
סניפים משתתפים: הסניפים שיהיו חלק מהמכירה.
זמני המכירה אתר: זמני המכירה להוספת הזמנות דרך האתר ע"י נציגי מכירה.
זמני המכירה טלפון: זמני המכירה להוספת הזמנות בטלפון ע"י הלקוחות.
שכפול מכירה: שכפול הגדרות מכירה ממכירה אחרת.
זמן הגבייה: האם גביית הכסף תעשה בכל הזמנה מיד או שהגבייה תיהיה על כלל ההזמנות יחד בסוף המכירה.
קבלת ההזמנה: ברירת מחדל קבלת ההזמנה הינה באיסוף עצמי בללבד באם נכתוב סכום בשדה משלוח אזי שהמכירה תכלול משלוח ניתן לאפשר ללקוח בחירה בין משלוח לאיסוף עצמי תחת שדה קבלת הזמנה.
(באם הלקוח ביצע מספר הזמנות על כל הזמנה תגבה לו עלות משלוח בנפרד ניתן להגדיר עלות משלוח כוללת כך שיגבו לודמי משלוח אחידים לכלל ההזמנות).
קבלת ההזמנה:
תגיות: ניתן לתייג את המכירה בתגיות שבמערכת.
הגבלת מוצר ע"פ כמה הזמנות: באם קיימת הגבלת קנייה במוצר כלשהו ההגבלה הינה לאותה הזמנה בלבד ניתן להגדיר שההגבלה תימשך על פני כלל הזמנות של הלקוח.
(כך שבכל הזמנה שהלקוח יבצע המערכת תחשב האם הוא עדיין יכול להזמין את המוצר המבוקש או לא)
סדר השמעה: באם קיימות מספר מכירות פעילות ניתן לבחור את הסדר ההשמעה שלהן בטלפון.הקליקו שמירה למעבר להגדרות מתקדמות...
צורת ההשמעה: ניתן לבחור את אופן האזנה למוצרים המשתתפים במכירה בטלפון.
אפשרויות תשלום: ניתן לבחור איזה צורות תשלום הלקוחות יוכלו לבחור.
גביית הזמנה הניתנת לסגירה: במקרה שיש במכירה הזמנות הניתנות לסגירה (כמו במקרה בו מוגדר גבייה בסוף המכירה או הזמנות ללא מוצרים שקילים) אזי שהמערכת תגבה את ההזמנות הנ"ל באופן מידי.
גביית מקדמה: באם הגדרתם שזמן הגבייה הינו בסוף המכירה האם לגבות מקדמה על ההזמנה או לא באם כן ניתן למלאות את סכום המקדמה.
אחוזי אשראי: האם לגבות את אחוזי סליקת האשראי מהלקוחות.
תשלומים: במקרה ומוגדר אמצעי תשלום "אשראי" האם לאפשר תשלומים א"כ כמה.
מק"ט: האם במכירה זו המוצרים יוצגו לפי מק"ט.
מקסימום מוצרים: האם להגביל את מספר המוצרים אותם ניתן להזמין במכירה וא"כ לכמה להגביל.
מקסימום פריטים: האם להגביל את מספר הפריטים אותם ניתן להזמין במוצרים שבמכירה וא"כ לכמה להגביל.
שמירת הזמנות: כמה זמן לשמור הזמנות בסטאטוס פתוח. (להבדלים בין הסטאטוסים הקלק כאן)
נסיונות הזמנה: האם לשמור נסיונות הזמנה של מוצרים שאזלו מהמלאי.
עריכת הזמנות: ההאם לאפשר ללקוח לבצע עריכה להזמנות שבסטואוס מאושר. (להבדלים בין הסטאטוסים הקלק כאן)
השמעת סיכום הזמנה: האם כשלקוח מסיים לבצע את ההזמנה להשמיע ללקוח סיכום של ההזמנה שלו (כמות מוצרים/פריטים שבסל והמחיר הסופי לתשלום).
-1-
-2-