הוספת הזמנה חדשה ללקוח דרך האתר
-
לקוחות>חיפוש לקוח>הוספת הזמנה
הדרכה
לאחר שהגדרתם נציגים ואת שעות המענה לכל נציג ונציג, באיזור כאן תוכלו לבצע הזמנה ללקוחות, לצורך הוספת הזמנה יש לבחור את הלקוח הרצוי ולהקליק על הוספת הזמנה לאחמ"כ יש לבחור את המוצרים ובסיום להקליק על שמירה.
לאחר ביצוע ההזמנה תוכלו לבצע את הפעולות הבאות...
סטאטוס ההזמנה: לצפות ולשנות את סטאטוס ההזמנה. (לכל ההבדלים בין הסטאטוסים השונים הקלק כאן)
עריכת הזמנה: לבצע שינויים בסל הקניות.
עדכון משקלים: למלא את המשקל המדוייק במוצרים שקילים.
הנחה: להוסיף הנחה להזמנה.
מחיר עצמאי: לקבוע מחיר להזמנה ללא קשר לכמות ולמחיר של המוצרים בסל הקניות.
קליטת תשלום: לגבות תשלום עבור ההזמנה, באם המכירה מוגדרת כגבייה בסוף ההזמנה אזי המערכת רק תשמור את פרטי האשראי.
1
2
3
4
במידה ותרצו לגבות את ההזמנה ולהפוך את הסטטוס שלה למאושרת יש לבחור בכפתור "קליטת תשלום" ולבחור את סוג התשלום.